အခုေဖာ္ျပေပးသြားမွာကေတာ့ စြန္႕ဦးတီထြင္မွဳေတြ
လုပ္ရင္း သူတုိ႕ရဲ႕တီထြင္မွအတြက္ပဲ အသက္ေပးခဲ့
ရတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြအေၾကာင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။
တစ္ခါထဲအၿပီးမေဖာ္ျပပဲ အပုိင္းငယ္ေလးမ်ားအေန
ျဖင့္ခြဲၿပီးေဖာ္ျပေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ အခုလုိလုပ္
ရတာအတြက္လည္း ေတာင္းပန္ပါေၾကာင္းေျပာပါ
ရေစခင္ဗ်ား။
အခုကစလုိ႕ တီထြင္ရင္းအသက္ေပးခဲ့ရသူမ်ား အပုိင္း ၁ လုိ႕စလုိက္ၾကပါစုိ႕။
တီထြင္ရင္း အသက္ေပးခဲ့ရသူမ်ား (၁)
တီထြင္မွဳတစ္ခုဆုိတာ လြယ္ကူလွတာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ အခန္႕မသင့္တဲ့အခါ တီထြင္သူေတြရဲ႕ကုိယ္ပုိင္အသက္ေတြကုိေတာင္ ေျခြယူသြားတတ္ပါတယ္၊ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္မေအာင္ျမင္သည္ျဖစ္ေစေအာင္ျမင္သည္ျဖစ္
ေစသူတုိ႕ရဲ႕စြန္႕ဦးတီထြင္မွဳေတြေၾကာင့္ပဲ တုိးတက္လာၾကရတာမဟုတ္ပါလား။
ပထမဦးဆုံး နံပါတ္ (၁) ကေတာ့ ဟင္နရီစမုိလင္စကီး ပဲျဖစ္ပါတယ္၊ သူဟာ ေနာ့သေရာ့ ကုမၸဏီကအင္
ဂ်င္နီယာတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က ေနာ့သေရာ့ ကုမၸဏီဟာ ႏွစ္မ်ိဳးစပ္ယာဥ္ အထူးသျဖင့္
ကားပ်ံေတြကုိ ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ဖုိ႕အားသန္ေနခဲ့တဲ့အခ်ိန္လည္းျဖစ္ပါတယ္။ ဒါႏွင့္ပဲ ဟင္နရီစမုိလင္စကီး
ဟာ အဲဒီကားပ်ံတီထြင္မွဳအတြက္ဦးေဆာင္အင္ဂ်င္နီယာတာ၀န္ယူခဲ့ပါတယ္။
၁၉၇၃ ခုႏွစ္မွာေတာ့ ေနာ့သေရာ့ ကုမၸဏီဟာ ပထမဆုံးကားပ်ံ ကုိတည္ေဆာက္ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒါက
ေတာ့ ဖုိ႕ဒ္ ကထုတ္တဲ့ Pinto ေမာ္ဒယ္ကား ေနာက္ပုိင္းမွာ Cessna Skymaster ေလယာဥ္ႏွင့္တြဲဖက္
ေပါင္းစပ္ေပးလုိက္တာပါပဲ။ Cessna Skymaster ေလယာဥ္ရဲ႕ေတာင္ပံအပါအ၀င္အစိတ္အပုိင္းေတြကုိ
ကားရဲ႕ေနာက္ၿမီးမွာ ျဖဳတ္ႏုိင္တပ္ႏုိင္ေအာင္ လုပ္ထားတာပါ။
စမုိလင္စကီး ကေတာ့ယခုအစီအစဥ္ေအာင္ျမင္သြားရင္ ေနာက္ႏွစ္ေတြမွာ ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်သြားဖုိ႕ကို
အစီအစဥ္ရွိခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ စက္တင္ဘာလ ၁၁ ရက္၊ ၁၉၇၃ ခုႏွစ္ မွာပထမဆုံး ကားပ်ံရဲ႕ စမ္းသပ္
ပ်ံသန္းမွဳကုိ စတင္ခ်ိန္မွာ ေတာ့ကားေနာက္ပုိင္းမွာ တြဲထားတဲ့ေလယာဥ္ဟာ ကၽြတ္ထြက္သြားၿပီး ကားပ်ံ
ကုိစတင္တီထြင္ခဲ့သူ ဟင္နရီစမုိလင္စကီး ႏွင့္ ေလယာဥ္ေမာင္းသူ ဟာရုိးဘလိတ္ တုိ႕ဟာ ပ်က္က်ၿပီး
ကြယ္လြန္ခဲ့ရပါတယ္။
အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ အမ်ိဳးသားသယ္ယူပုိ႕ေဆာင္ေရး လုံၿခဳံမွဳႏွင့္အႏၱရာယ္ကင္းရွင္းေရးဘုတ္ အဖြဲ႕က Pinto ကားရဲ႕ကိုယ္ထည္ပုိင္းဂေဟတြဲစပ္မွဳ ညံ့ဖ်င္းလုိ႕ျဖစ္ရတယ္လုိ႕ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ခဲ့ပါေၾကာင္းတင္ျပ
လုိက္ရပါတယ္ခင္ဗ်ား။
ေနာက္ထပ္တီထြင္ရင္းအသက္စြန္႕သြားရသူမ်ားကုိဆက္လက္တင္ျပေပးသြားဦးမွာျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ား။
No comments:
Post a Comment